Performance Specialist

Data: 25/01/2017

Opis stanowiska:
SEO Specialist dołączy do zespołu SEM i będzie się zajmować koordynacją i rozwojem specjalizacji SEO w obszarze digital dla klientów agencji.
Do zadań osoby będzie należało m. in.:
Wsparcie koordynacji projektów SEO,
Pomoc w rozwoju oferty SEO w ramach agencji,
Przygotowywanie strategii SEO dla klientów agencji,
Bieżące kontakty z klientami oraz specjalistami prowadzącymi projekty SEO.
Wymagania:
Doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO poparte przykładami,
Bardzo dobra znajomość zagadnień i technik SEO,
Znajomość rynku mediów digital oraz narzędzi w obszarze SEO, takich jak np. Google Analytics, Searchmetrics,
Umiejętności analitycznego myślenia oraz sprawność w operowaniu liczbami,
Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela oraz Power Pointa,
Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
Nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kompetencji zawodowych,
Otwartość na zmiany i gotowość na nowe wyzwania,
Wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie,
Kreatywność i nastawienie na szukanie innowacyjnych rozwiązań,
Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
Ambitną pracę w jednym z największych domów mediowych w Polsce , w obszarze prężnie rozwijającej się specjalizacji digital – SEO,
Szeroką ofertę szkoleń i możliwości dalszego rozwoju zawodowego,
Dobry pakiet wynagrodzenia i świadczeń pozapłacowych,
Pozytywny i wspierający klimat organizacyjny, sprzyjający rozwojowi potencjału oraz pasji zawodowych i  nie tylko.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z podaniem nr referencyjnego  w tytule maila
pod adres  rekrutacja.mec@mecglobal.com
Do CV prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997
roku o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 1997 r., nr 133, poz. 883).

Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu Performance Marketing, koordynującego kampanie efektywnościowe w obszarze digital dla klientów agencji.

Do zadań osoby będzie należało m.in.:

  • Współtworzenie i koordynacja kampanii performance marketing w obrębie wszystkich kanałów digital;
  • Bieżące kontakty z klientami oraz specjalistami prowadzącymi kampanie performance;
  • Współpraca ze specjalistami w obszarze Search, Display, Mobile, Afiliacja, Social i in.;
  • Analizy wyników realizacji kampanii efektywnościowych;
  • Aktywne rekomendowanie rozwiązań, które lepiej realizują cele klienta;
  • Pomoc w rozwoju oferty performance w ramach agencji;
  • Pełnienie funkcji doradczych oraz wspierających w agencji w odniesieniu do posiadanej specjalizacji.

Wymagania:

  • 3 lata doświadczenia w planowaniu i zakupie kampanii efektywnościowych;
  • Znajomość rynku mediów digital oraz narzędzi w obszarze digital, takich jak np. Google Analytics, Megapanel, itp.;
  • Znajomość rynku dostawców oraz sposobu monetyzacji powierzchni w zależności od branży klienta;
  • Analiza procesów po stronie klienta i estymacja ich wpływu na efektywność działań mediowych;
  • Umiejętność rekomendacji performance media mixu w kontekście wszystkich kanałów digital;
  • Wiedza z zakresu implementacji kampanii, różnych metod integracji technologicznej z klientem;
  • Umiejętności analitycznego myślenia oraz sprawność w operowaniu liczbami;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela;
  • Dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie;
  • Nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kompetencji zawodowych;
  • Otwartość na zmiany i gotowość na nowe wyzwania;
  • Wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie;
  • Kreatywność i nastawienie na szukanie innowacyjnych rozwiązań;
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV tutaj

Do CV prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997 r., nr 133, poz. 883)".

Data: 25/01/2017