Media Assistant

Data: 14/06/2017

Opis stanowiska:

  • Wsparcie zespołu w planowaniu i zakupie mediów na potrzeby prowadzonych kampanii,
  • Nadzór nad terminowym i prawidłowym dostarczaniem materiałów do kampanii, ich obiegiem oraz archiwizacją,
  • Stopniowe uczestnictwo w spotkaniach z mediami/wydawcami/partnerami biznesowymi,
  • Monitorowanie kosztów kampanii oraz realizacji założonych wskaźników,
  • Wsparcie zespołu w przygotowaniu post analizy kampanii,
  • Śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, stałe poszerzanie wiedzy o rynku mediów oraz nabywanie umiejętności posługiwania się narzędziami do planowania i zakupu mediów.

Wymagania:

  • Student/ka lub Absolwent/ka przedostatniego/ostatniego roku studiów magisterskich,
  • Znajomość rynku mediów oraz doświadczenie w pracy mediowej mile widziane,
  • Dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
  • Umiejętności analitycznego myślenia oraz operowania liczbami,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela,
  • Nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kompetencji zawodowych,
  • Otwartość na zmiany i gotowość na nowe wyzwania,
  • Wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie,
  • Kreatywność i nastawienie na szukanie innowacyjnych rozwiązań,
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV tutaj

Do CV prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997 r., nr 133, poz. 883)".

Data: 14/06/2017