Integrated Communication Planner Buyer

Data: 23/08/2016

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie kampanii wybranych reklamodawców, w szczególności w odniesieniu do planowania i zakupu mediów offline i online,
  • Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności,
  • Koordynacja obiegu, administracja i archiwizacja dokumentów dotyczących kampanii
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne
  • Wsparcie zespołu przy tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta
  • Wsparcie zespołu w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych
  • Uczestnictwo w spotkaniach z mediami/wydawcami/partnerami biznesowymi
  • Operacyjny kontakt z dostawcami mediowymi oraz z klientem.

Wymagania:

  • Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji mediowej,
  • Umiejętność planowania i zakupu mediów offline i online,
  • Znajomość rynku mediów, w szczególności w obszarze broadcast,
  • Dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
  • Umiejętności analitycznego myślenia,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela,
  • Nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kompetencji zawodowych,
  • Otwartość na zmiany i gotowość na nowe wyzwania,
  • Wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie,
  • Kreatywność i nastawienie na szukanie innowacyjnych rozwiązań,
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
  • Pasja mediowa.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV tutaj

Do CV prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997 r., nr 133, poz. 883)".

Data: 23/08/2016