Digital Technology Specialist

Data: 14/12/2016

Opis stanowiska:
SEO Specialist dołączy do zespołu SEM i będzie się zajmować koordynacją i rozwojem specjalizacji SEO w obszarze digital dla klientów agencji.
Do zadań osoby będzie należało m. in.:
Wsparcie koordynacji projektów SEO,
Pomoc w rozwoju oferty SEO w ramach agencji,
Przygotowywanie strategii SEO dla klientów agencji,
Bieżące kontakty z klientami oraz specjalistami prowadzącymi projekty SEO.
Wymagania:
Doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO poparte przykładami,
Bardzo dobra znajomość zagadnień i technik SEO,
Znajomość rynku mediów digital oraz narzędzi w obszarze SEO, takich jak np. Google Analytics, Searchmetrics,
Umiejętności analitycznego myślenia oraz sprawność w operowaniu liczbami,
Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela oraz Power Pointa,
Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
Nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kompetencji zawodowych,
Otwartość na zmiany i gotowość na nowe wyzwania,
Wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie,
Kreatywność i nastawienie na szukanie innowacyjnych rozwiązań,
Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
Ambitną pracę w jednym z największych domów mediowych w Polsce , w obszarze prężnie rozwijającej się specjalizacji digital – SEO,
Szeroką ofertę szkoleń i możliwości dalszego rozwoju zawodowego,
Dobry pakiet wynagrodzenia i świadczeń pozapłacowych,
Pozytywny i wspierający klimat organizacyjny, sprzyjający rozwojowi potencjału oraz pasji zawodowych i  nie tylko.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z podaniem nr referencyjnego  w tytule maila
pod adres  rekrutacja.mec@mecglobal.com
Do CV prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997
roku o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 1997 r., nr 133, poz. 883).

Poszukujemy osoby do koordynowania emisji reklam oraz dbania o techniczną poprawność przesłanych materiałów od agencji kreatywnych.

Zadania i zakres odpowiedzialności:

  • Sprawdzenie materiałów reklamowych względem specyfikacji technicznej
  • Definiowanie kampanii w adserwerze
  • Przesyłania materiałów do wydawców
  • Dbanie o poprawną emisji
  • Dbanie o poprawność zbieranych danych
  • Optymalizacja/raportowanie kampanii reklamowych

Wymagania:

  • Powyżej 1 roku doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość jednego z adserwerów GDE/DDM/Sizmek/Atlas lub inny
  • Bardzo dobra znajomość HTML5
  • Znajomość GTM
  • Znajomość Google Analytics
  • Znajomość JavaScript
  • Bardzo dobra znajomość Excela
  • Znajomość MySql
  • Znajomość narzędzi webmaster

Mile widziane:

  • Umiejętność pracy w środowisku Unix
  • Znajomość PHP
  • Znajomość Adwords
  • Znajomość systemów DSP
  • Znajomość platform DMP

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie tutaj

Do CV prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 1997 r., nr 133, poz. 883)".

Data: 14/12/2016