Digital Communication Senior Planner Buyer

Data: 24/08/2017

Opis stanowiska:

  • Samodzielne planowanie i zakup kampanii na powierzonym kliencie oraz nadzór nad realizacją całej strategii implementacyjnej,
  • Całościowe operacyjne prowadzenie klienta oraz operacyjny kontakt z dostawcami mediowymi,
  • Strategiczne planowanie kosztów mediowych,
  • Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników,
  • Aktywny udział w tworzeniu zintegrowanych strategii komunikacyjnych dla klienta,
  • Aktywny udział w przygotowaniu projektów nowo biznesowych,
  • Przygotowywanie zgłoszeń do konkursów mediowych,
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne,
  • Wsparcie i koordynacja pracy mniej doświadczonych członków zespołu,
  • Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla klientów agencji.

Wymagania:

  • Min. dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji mediowej,
  • Znajomość rynku mediów w obszarze online,
  • Zaawansowane kompetencje client service’owe,
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kompetencji zawodowych,
  • Otwartość na zmiany i gotowość na nowe wyzwania,
  • Wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie,
  • Kreatywność i nastawienie na szukanie innowacyjnych rozwiązań,
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
  • Pasja mediowa.
    • Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV tutaj

      Do CV prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997 r., nr 133, poz. 883)".

Data: 24/08/2017