Digital Communication Junior Planner Buyer

Data: 19/09/2017

Opis stanowiska:

  • Planowanie i zakup kampanii na powierzonym kliencie,
  • Nadzór nad terminowym i prawidłowym dostarczaniem materiałów do kampanii, ich obiegiem oraz archiwizacją,
  • Aktywne uczestnictwo w spotkaniach z mediami/wydawcami/partnerami biznesowymi,
  • Kontrola kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych wskaźników oraz optymalizowanie wyników realizowanych kampanii,
  • Postanalizy kampanii oraz prezentowanie wyników i wniosków,
  • Śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, stałe poszerzanie wiedzy o rynku mediów.

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w agencji mediowej,
  • Znajomość rynku mediów w obszarze online,
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kompetencji zawodowych,
  • Otwartość na zmiany i gotowość na nowe wyzwania,
  • Wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie,
  • Kreatywność i nastawienie na szukanie innowacyjnych rozwiązań,
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
  • Pasja mediowa.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV tutaj

    Do CV prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997 r., nr 133, poz. 883)".

Data: 19/09/2017