Broadcast Planner Buyer

Data: 27/09/2017

Opis stanowiska:

  • Implementacja kampanii klientów agencji, w szczególności w odniesieniu do planowania i zakupu mediów TV i VoD,
  • Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności,
  • Koordynacja obiegu, administracja i archiwizacja dokumentów dotyczących kampanii,
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne,
  • Udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta,
  • Udział w przygotowaniu projektów nowo biznesowych,
  • Uczestnictwo w spotkaniach z mediami/wydawcami/partnerami biznesowymi,
  • Operacyjny kontakt z dostawcami mediowymi oraz z klientem.

Wymagania:

  • Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji mediowej,
  • Znajomość rynku mediów, w szczególności w obszarze TV i VoD,
  • Dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela,
  • Nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kompetencji zawodowych,
  • Otwartość na zmiany i gotowość na nowe wyzwania,
  • Wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie,
  • Kreatywność i nastawienie na szukanie innowacyjnych rozwiązań,
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
  • Pasja mediowa.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV tutaj

Do CV prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997 r., nr 133, poz. 883)".

Data: 27/09/2017