Audience Technology Consultant

Data: 28/10/2016

W ramach zadań na stanowisku Audience Technology Consultant, osoba będzie odpowiedzialna za rozwój, utrzymanie i wdrażanie narzędzi MEC w dziedzinie zbierania i przetwarzania danych na poziomie event level. Obejmuje to wykorzystanie technologii dostępnych na rynku oraz współpracę z zespołem developerów, w celu tworzenia nowych autorskich rozwiązań. Na obecnym poziome przewiduje się jedno stanowisko podrzędne, ale docelowo przewidywane jest powiększenie zespołu. Istotną częścią zadań będzie też współpraca z rynkami w celu wdrażania rozwiązań i standardów pracy. Główne rynki odpowiedzialności to UK, USA, Niemcy, Francja, Chiny, Meksyk.

Wymagania:

  • Min. 3-5 lat doświadczenia w zarządzaniu kampaniami internetowymi (AdOps)
  • Umiejętności prezentacyjne i konsultacyjne dla poziomu seniorskiego klienta wewnętrznego lub zewnętrznego
  • Praktyczna wiedza z zakresów adserwerów takich jak: (Gemius AdOcean, DoubleClick, Sizmek, Adforma i inne)
  • Znajomość Google Tag Manager lub innego podobnego systemu
  • Bardzo dobra znajomość przynajmniej jednego z narzędzi webanalitycznych: GA, Adobe Site Catalyst, Gemius Traffic/Prism Webtrands
  • Doświadczenie w optymalizacji rozwiązań web-trackingowych
  • Znajomość narzędzi webdeweloperskich
  • Dobra orientacja w tematyce związanej z nowymi technologiami i reklamą internetową
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office, szczególnie Excel
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy
  • Otwartość na zmiany i innowacyjność

Dodatkowym atutem będzie znajomość:

  • DOM
  • HTML5, CSS
  • JavaScript/ jquery
  • Python
  • Rozwiązań z zakresu programmatic
  • MySql
  • PHP

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV tutaj

    Do CV prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 1997 r., nr 133, poz. 883)".

Data: 28/10/2016