News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

VIII Forum MEC już 27 października!

Data: 08/10/2015



27 października odbędzie się ósme Forum MEC, doroczna konferencja poświęcona nowym trendom w komunikacji. Tym razem inspirujemy pod hasłem „Do not disturb! Advertising On Demand”.

 

Czy reklama musi być intruzem?
Czy indywidualizacja oznacza śmierć komunikacji masowej?
Jak w nowatorski sposób dostarczać konsumentowi informacje o marce?

Czy reklama musi być intruzem?

Czy indywidualizacja oznacza śmierć komunikacji masowej?

Jak w nowatorski sposób dostarczać konsumentowi informacje o marce?

Na te i wiele innych gorących pytań odpowiedzą nasi eksperci, a w śród nich m.in.

David Roberts, ekspert NASA, Vice President Singularity University, światowej klasy fachowiec w dziedzinie technologii.
Carl Fremont, Global Chief Digital Officer w MEC, obserwator i współtwórca trendów w komunikacji digital.
Caspar Schlickum, CEO Xaxis EMEA, regionalny guru programmatic advertising pokaże jak dane i technologia skracają dziś dystans między reklamodawcą a jego klientem.
Pele Cortizo-Burgess, President, Head of Business Development, North America & Global Director of Integrated Planning w MEC, współtwórca strategii komunikacji największych globalnych reklamodawców.

W roli prelegentów pojawią się  również przedstawiciele Google’a, Facebooka, najpopularniejsi twórcy kontentu wideo na polskim YouTube, pomysłodawcy ciekawych start-upów i wielu innych nietuzinkowych uczestników mediowej rzeczywistości.

Chcesz wiedzieć więcej? http://mecforum.pl/

Data: 08/10/2015