News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

VI Forum MEC Interaction

Data: 11/10/2013



Już 24 października w Multikinie Złote Tarasy, odbędzie się już VI edycja Forum MEC Interaction, konferencji branżowej dla klientów i partnerów biznesowych MEC. Temat Forum to „Lorem Ipsum – czy czuje to Twój konsument”.

Świat marketingu próbował już wszystkiego aby dotrzeć do konsumentów i zmienić  ich zachowanie względem marek. Czy w epoce post-modernizmu jesteśmy zmuszeni jedynie powielać zużyte pomysły? Konsumenci, często znudzeni, pogrążeni w otępieniu codziennego życia poszukują inspiracji, nowej stymulacji. Czy marki mogą im to zapewnić? Czy potrafią nadal wzbudzać emocje u odbiorcy? Rewolucja technologiczna i wszechogarniająca cyfryzacja umożliwiają tworzenie bardziej angażujących doświadczeń konsumenckich. Wykorzystując technologię, marki mają dostęp do nowego wymiaru doświadczenia video, ciekawszego designu, mogą ciekawiej opowiadać historie. Czy mając do dyspozycji te nowe narzędzia jesteśmy w stanie wybudzić konsumentów z komunikacyjnego letargu i zmęczenia komercyjną komunikacją? Co naprawdę zmienia konsumenta?

Program Forum dostępny jest pod linkiem: http://www.forum.mecinteraction.pl/

Data: 11/10/2013