News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

VI Forum MEC Interaction

Data: 11/10/2013



Już 24 października w Multikinie Złote Tarasy, odbędzie się już VI edycja Forum MEC Interaction, konferencji branżowej dla klientów i partnerów biznesowych MEC. Temat Forum to „Lorem Ipsum – czy czuje to Twój konsument”.

Świat marketingu próbował już wszystkiego aby dotrzeć do konsumentów i zmienić  ich zachowanie względem marek. Czy w epoce post-modernizmu jesteśmy zmuszeni jedynie powielać zużyte pomysły? Konsumenci, często znudzeni, pogrążeni w otępieniu codziennego życia poszukują inspiracji, nowej stymulacji. Czy marki mogą im to zapewnić? Czy potrafią nadal wzbudzać emocje u odbiorcy? Rewolucja technologiczna i wszechogarniająca cyfryzacja umożliwiają tworzenie bardziej angażujących doświadczeń konsumenckich. Wykorzystując technologię, marki mają dostęp do nowego wymiaru doświadczenia video, ciekawszego designu, mogą ciekawiej opowiadać historie. Czy mając do dyspozycji te nowe narzędzia jesteśmy w stanie wybudzić konsumentów z komunikacyjnego letargu i zmęczenia komercyjną komunikacją? Co naprawdę zmienia konsumenta?

Program Forum dostępny jest pod linkiem: http://www.forum.mecinteraction.pl/

Data: 11/10/2013