News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

Sukces MEC podczas konkursu Effie Awards 2013

Data: 15/10/2013



W tegorocznej edycji konkursu efektywności marketingowej Effie Awards 2013, MEC otrzymało aż 5 statuetek, w tym 1 złotą, 2 srebrne oraz 2 brązowe. To już trzeci rok z rzędu, kiedy udało się stanąć na podium i uzyskać wyróżnienie  za wybitne prace. Złote Effie jest tym bardziej cenne, że zostało przyznane w kategorii Long Term Marketing Excellence, potwierdzając długofalową skuteczność realizowanych działań komunikacyjnych.

Nagrodzone kampanie to:

Złote Effie:

  • Orange Poland, kampania Serce i Rozum; kategoria: Long Term Marketing Excellence

Srebrne Effie:

  • NIVEA Polska; NIVEA Baby: Autorytet troskliwego rodzica; kategoria: Digital
  • Jeronimo Martins Polska; Daj się zaskoczyć jakością Biedronki; kategoria: Retail

Brązowe Effie:

  • Novartis Poland; Potężny młot; kategoria: Leki
  • Orange Polska; Reklama dla Firm; kategoria: Telekomunikacja

Zarówno tegoroczny sukces, jak i osiągnięcia w poprzednich edycjach konkursu są dowodem, że w pełni udaje nam się wcielać w życie naszą ambicję. I dlatego bardzo dziękujemy naszym klientom, bez których nie byłoby to możliwe.

 

 

Data: 15/10/2013