News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

Sukces MEC podczas konkursu Effie Awards 2013

Data: 15/10/2013



W tegorocznej edycji konkursu efektywności marketingowej Effie Awards 2013, MEC otrzymało aż 5 statuetek, w tym 1 złotą, 2 srebrne oraz 2 brązowe. To już trzeci rok z rzędu, kiedy udało się stanąć na podium i uzyskać wyróżnienie  za wybitne prace. Złote Effie jest tym bardziej cenne, że zostało przyznane w kategorii Long Term Marketing Excellence, potwierdzając długofalową skuteczność realizowanych działań komunikacyjnych.

Nagrodzone kampanie to:

Złote Effie:

  • Orange Poland, kampania Serce i Rozum; kategoria: Long Term Marketing Excellence

Srebrne Effie:

  • NIVEA Polska; NIVEA Baby: Autorytet troskliwego rodzica; kategoria: Digital
  • Jeronimo Martins Polska; Daj się zaskoczyć jakością Biedronki; kategoria: Retail

Brązowe Effie:

  • Novartis Poland; Potężny młot; kategoria: Leki
  • Orange Polska; Reklama dla Firm; kategoria: Telekomunikacja

Zarówno tegoroczny sukces, jak i osiągnięcia w poprzednich edycjach konkursu są dowodem, że w pełni udaje nam się wcielać w życie naszą ambicję. I dlatego bardzo dziękujemy naszym klientom, bez których nie byłoby to możliwe.

 

 

Data: 15/10/2013