News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

Rozwój MEC Interaction

Data: 15/06/2010



MEC Interaction - dział cyfrowy rozwija strukturę i kompetencje.

MEC Interaction rozwija strukturę tworząc zespoły klienckie współpracujące z zespołami offlinowymi.

Na czele trzech teamów staną: Łukasz Wyglądała, Grzegorz Smyka i Ewelina Chodzińska - menedżerowie z kilkuletnim doświadczeniem w MEC. Wszyscy oni maja za sobą półroczne staże w londyńskim biurze MEC, gdzie szkolili sie z zakresu marketingu internetowego. Zmiana struktury MEC Interaction wiąże sie ze wzrostem biznesu.

Oprócz zmian strukturalnych MEC Interaction od dłuższego czasu rozwija się kompetencyjnie  - rozwija sie struktura kreatywna MEC Interaction. Trzyosobowy obecnie zespól pod kierunkiem Macieja Maciejewskiego pracuje m.in. nad budowa stron internetowych i kreacjami interaktywnymi.

MEC Interaction zaprasza na swoj profil na FB - przekroczyliśmy już liczbę 500 fanów.

http://www.facebook.com/pages/MECInteraction-Poland/158931679921

Data: 15/06/2010