News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

Rozwój MEC Interaction

Data: 15/06/2010



MEC Interaction - dział cyfrowy rozwija strukturę i kompetencje.

MEC Interaction rozwija strukturę tworząc zespoły klienckie współpracujące z zespołami offlinowymi.

Na czele trzech teamów staną: Łukasz Wyglądała, Grzegorz Smyka i Ewelina Chodzińska - menedżerowie z kilkuletnim doświadczeniem w MEC. Wszyscy oni maja za sobą półroczne staże w londyńskim biurze MEC, gdzie szkolili sie z zakresu marketingu internetowego. Zmiana struktury MEC Interaction wiąże sie ze wzrostem biznesu.

Oprócz zmian strukturalnych MEC Interaction od dłuższego czasu rozwija się kompetencyjnie  - rozwija sie struktura kreatywna MEC Interaction. Trzyosobowy obecnie zespól pod kierunkiem Macieja Maciejewskiego pracuje m.in. nad budowa stron internetowych i kreacjami interaktywnymi.

MEC Interaction zaprasza na swoj profil na FB - przekroczyliśmy już liczbę 500 fanów.

http://www.facebook.com/pages/MECInteraction-Poland/158931679921

Data: 15/06/2010