News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

Projekt IAB/MEC „WebTrack” nominowany w konkursie IAB Europe Research Adwards 2013

Data: 13/05/2013



Badanie IAB/MEC „WebTrack” znalazło się na short-liście konkursu IAB Europe Research Awards 2013.
IAB/MEC „WebTrack” to wspólny projekt badawczy IAB Polska, MEC Analitycs & Insight , MEC Interaction oraz grupy wydawców reklamy online (Grupa Gazeta.pl, Onet, Wp.pl, Goldbach Interactive). MEC Analitycs & Insight dołączyło do grona twórców projektu wygrywając przetarg, w którym wzięło udział wiele renomowanych agencji badawczych. Oferta MEC A&I okazała się najlepsza ze względu na nowatorską technologię, certyfikowaną jakość badań i przystępne ceny.
Głównym celem projektu jest pomiar efektywności budowania  wizerunku marki przez reklamę online. W badaniu analizowano wpływ kampanii reklamowych na wskaźniki wizerunkowe marki. W pilotażu przebadano kampanie reklamowe wielu marek. Organizatorem konkursu jest IAB Europe.

Badanie IAB/MEC „WebTrack” znalazło się na short-liście konkursu IAB Europe Research Awards 2013.

IAB/MEC „WebTrack” to wspólny projekt badawczy IAB Polska, MEC Analitycs & Insight , MEC Interaction oraz grupy wydawców reklamy online (Grupa Gazeta.pl, Onet, Wp.pl, Goldbach Interactive). MEC Analitycs & Insight dołączyło do grona twórców projektu wygrywając przetarg, w którym wzięło udział wiele renomowanych agencji badawczych. Oferta MEC A&I okazała się najlepsza ze względu na nowatorską technologię, certyfikowaną jakość badań i przystępne ceny.

Głównym celem projektu jest pomiar efektywności budowania  wizerunku marki przez reklamę online. W badaniu analizowano wpływ kampanii reklamowych na wskaźniki wizerunkowe marki. W pilotażu przebadano kampanie reklamowe wielu marek. Organizatorem konkursu jest IAB Europe.

Data: 13/05/2013