News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

Projekt IAB/MEC „WebTrack” nominowany w konkursie IAB Europe Research Adwards 2013

Data: 13/05/2013



Badanie IAB/MEC „WebTrack” znalazło się na short-liście konkursu IAB Europe Research Awards 2013.
IAB/MEC „WebTrack” to wspólny projekt badawczy IAB Polska, MEC Analitycs & Insight , MEC Interaction oraz grupy wydawców reklamy online (Grupa Gazeta.pl, Onet, Wp.pl, Goldbach Interactive). MEC Analitycs & Insight dołączyło do grona twórców projektu wygrywając przetarg, w którym wzięło udział wiele renomowanych agencji badawczych. Oferta MEC A&I okazała się najlepsza ze względu na nowatorską technologię, certyfikowaną jakość badań i przystępne ceny.
Głównym celem projektu jest pomiar efektywności budowania  wizerunku marki przez reklamę online. W badaniu analizowano wpływ kampanii reklamowych na wskaźniki wizerunkowe marki. W pilotażu przebadano kampanie reklamowe wielu marek. Organizatorem konkursu jest IAB Europe.

Badanie IAB/MEC „WebTrack” znalazło się na short-liście konkursu IAB Europe Research Awards 2013.

IAB/MEC „WebTrack” to wspólny projekt badawczy IAB Polska, MEC Analitycs & Insight , MEC Interaction oraz grupy wydawców reklamy online (Grupa Gazeta.pl, Onet, Wp.pl, Goldbach Interactive). MEC Analitycs & Insight dołączyło do grona twórców projektu wygrywając przetarg, w którym wzięło udział wiele renomowanych agencji badawczych. Oferta MEC A&I okazała się najlepsza ze względu na nowatorską technologię, certyfikowaną jakość badań i przystępne ceny.

Głównym celem projektu jest pomiar efektywności budowania  wizerunku marki przez reklamę online. W badaniu analizowano wpływ kampanii reklamowych na wskaźniki wizerunkowe marki. W pilotażu przebadano kampanie reklamowe wielu marek. Organizatorem konkursu jest IAB Europe.

Data: 13/05/2013