News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC zwycięzcą w przetargu IKEA

Data: 01/12/2009



MEC obronił w przetargu obsługę budżetu mediowego IKEA.

Jak podano w komunikacie, konkurs potwierdził wysokie kompetencje dotychczasowej agencji. Przypomnijmy, że MEC pokonał w przetargu: MPG, Vizeum oraz ZenithOptimedia. Wygrana zapewnia przedłużenie współpracy nawiązanej w 2005 roku

 

 

Data: 01/12/2009