News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC największą agencją mediową w Polsce

Data: 14/05/2010



Według raportu Media i Marketing Polska MEC jest nawiększą agencją na rynku według obrotów cennikowych. Opublikowano zestawienia przygotowane przez ZenithOptimedia, oraz oparte na deklaracjach wszystkich wiodących domów mediowych w Polsce. W obu raportach MEC zajmuje pierwsze miejsce z obrotami za rok 2009 według deklaracji na poziomie 2,195 mld PLN

 

Data: 14/05/2010