News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

MEC wygrało wszystkie główne konkursy reklamowe w 2009 roku

Data: 10/11/2009



Wszystkie główne konkursy w branży reklamowej zakończyły się sukcesem MEC.

Po ogłoszeniu wyników konkursu MIXX Awards na najlepszą agencje interaktywna juz wiemy, ze w 2009 roku MEC jest najczęściej nagradzaną agencją mediową w Polsce.

Udało nam sie zwyciężyć w najważniejszych konkursach doceniających efektywność kampanii marketingowej (Effie), kreatywność i innowacyjność proponowanych rozwiązań (Media Trendy) oraz w najważniejszym dla branży cyfrowego i interaktywnego marketingu konkursie organizowanym przez IAB (MIXX Awards)

Effie - pięć Effie : jedno srebrne i cztery brązowe za kampanię dla Nestle (marka Winiary), oraz IKEA, Nivea, Fortis, Mlekpol (marka Łaciate). MEC wygrywa w ogólnej klasyfikacji punktowej dla domów mediowych.

Media Trendy - Grand Prix za kampanie „Łaciate krowy live" oraz 2 nagrody i jedno wyróżnienie

MIXX Awards - tytuł agencji interaktywnej roku dla MEC Interaction - interaktywnej dywizji MEC oraz nagroda za kampanie „Łaciate krowy live"

Impactor 2009 - tytuł najbardziej podziwianej agencji mediowej roku


Kreatura 2009 - nagroda za kampanię „Łaciate krowy live"

 

Data: 10/11/2009