News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC wygrało wszystkie główne konkursy reklamowe w 2009 roku

Data: 10/11/2009



Wszystkie główne konkursy w branży reklamowej zakończyły się sukcesem MEC.

Po ogłoszeniu wyników konkursu MIXX Awards na najlepszą agencje interaktywna juz wiemy, ze w 2009 roku MEC jest najczęściej nagradzaną agencją mediową w Polsce.

Udało nam sie zwyciężyć w najważniejszych konkursach doceniających efektywność kampanii marketingowej (Effie), kreatywność i innowacyjność proponowanych rozwiązań (Media Trendy) oraz w najważniejszym dla branży cyfrowego i interaktywnego marketingu konkursie organizowanym przez IAB (MIXX Awards)

Effie - pięć Effie : jedno srebrne i cztery brązowe za kampanię dla Nestle (marka Winiary), oraz IKEA, Nivea, Fortis, Mlekpol (marka Łaciate). MEC wygrywa w ogólnej klasyfikacji punktowej dla domów mediowych.

Media Trendy - Grand Prix za kampanie „Łaciate krowy live" oraz 2 nagrody i jedno wyróżnienie

MIXX Awards - tytuł agencji interaktywnej roku dla MEC Interaction - interaktywnej dywizji MEC oraz nagroda za kampanie „Łaciate krowy live"

Impactor 2009 - tytuł najbardziej podziwianej agencji mediowej roku


Kreatura 2009 - nagroda za kampanię „Łaciate krowy live"

 

Data: 10/11/2009