News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

MEC największą agencją mediową pod względem obrotów w I poł. 2009 roku.

Data: 08/10/2009



MEC jest najwiekszą agencją na rynku domów mediowych w 2009 roku. Tak wynika z raportu opublikowanego w Rzeczpospolitej z dnia 7.10.2009

Według raportu wydatki klientów MEC za I połowę roku 2009 wyniosły ponad 1144 mld PLN cennikowo. MEC zajmuje pierwszą pozycję w tym rankingu. Dane opiearają sie na szacunkowej estymacji z uwzględnieniem danych IAB, Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej oraz Expert Monitora.

 

Data: 08/10/2009