News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

MEC największą agencją mediową pod względem obrotów w I poł. 2009 roku.

Data: 08/10/2009



MEC jest najwiekszą agencją na rynku domów mediowych w 2009 roku. Tak wynika z raportu opublikowanego w Rzeczpospolitej z dnia 7.10.2009

Według raportu wydatki klientów MEC za I połowę roku 2009 wyniosły ponad 1144 mld PLN cennikowo. MEC zajmuje pierwszą pozycję w tym rankingu. Dane opiearają sie na szacunkowej estymacji z uwzględnieniem danych IAB, Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej oraz Expert Monitora.

 

Data: 08/10/2009