News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC największą agencją mediową pod względem obrotów w I poł. 2009 roku.

Data: 08/10/2009



MEC jest najwiekszą agencją na rynku domów mediowych w 2009 roku. Tak wynika z raportu opublikowanego w Rzeczpospolitej z dnia 7.10.2009

Według raportu wydatki klientów MEC za I połowę roku 2009 wyniosły ponad 1144 mld PLN cennikowo. MEC zajmuje pierwszą pozycję w tym rankingu. Dane opiearają sie na szacunkowej estymacji z uwzględnieniem danych IAB, Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej oraz Expert Monitora.

 

Data: 08/10/2009