News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

MEC zwycięzcą konkursu Effie Awards 2011

Data: 18/10/2011



6 nagród Effie w tym Grand Prix oraz tytuł domu mediowego roku dla MEC

 

W ogólnej punktacji domów mediowych w konkursie Effie 2011, MEC zajęło pierwsze miejsce z dorobkiem 35 punktów.

MEC zostało nagrodzone za kampanie:

Złote Effie oraz Grand Prix konkursu - kampania "Dociekliwe Serce" dla oferty Neostrada Telekomunikacji Polskiej S.A.

Srebrne Effie dla kampanii "Uwolnij lwa" marki Lion - klient Nestle; kategoria żywność

Srebrne Effie dla kampanii "Dobre Łaciate" marki Łaciate klient Mlekpol; kategoria longterm

Brązowe Effie dla kampanii "DIH - uwolnij swoje nogi" marki DIH, klient Hasco Lek; kategoria launch

Brązowe Effie dla kampanii "Ranking Nescafe 3 w 1 dla marki Nescafe, klient Nestle; kategoria smart budget

Gratulujemy naszym klientom.

 

Data: 18/10/2011