News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC zwycięzcą konkursu Effie Awards 2011

Data: 18/10/2011



6 nagród Effie w tym Grand Prix oraz tytuł domu mediowego roku dla MEC

 

W ogólnej punktacji domów mediowych w konkursie Effie 2011, MEC zajęło pierwsze miejsce z dorobkiem 35 punktów.

MEC zostało nagrodzone za kampanie:

Złote Effie oraz Grand Prix konkursu - kampania "Dociekliwe Serce" dla oferty Neostrada Telekomunikacji Polskiej S.A.

Srebrne Effie dla kampanii "Uwolnij lwa" marki Lion - klient Nestle; kategoria żywność

Srebrne Effie dla kampanii "Dobre Łaciate" marki Łaciate klient Mlekpol; kategoria longterm

Brązowe Effie dla kampanii "DIH - uwolnij swoje nogi" marki DIH, klient Hasco Lek; kategoria launch

Brązowe Effie dla kampanii "Ranking Nescafe 3 w 1 dla marki Nescafe, klient Nestle; kategoria smart budget

Gratulujemy naszym klientom.

 

Data: 18/10/2011