News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

MEC zwycięzcą konkursu Effie Awards 2011

Data: 18/10/2011



6 nagród Effie w tym Grand Prix oraz tytuł domu mediowego roku dla MEC

 

W ogólnej punktacji domów mediowych w konkursie Effie 2011, MEC zajęło pierwsze miejsce z dorobkiem 35 punktów.

MEC zostało nagrodzone za kampanie:

Złote Effie oraz Grand Prix konkursu - kampania "Dociekliwe Serce" dla oferty Neostrada Telekomunikacji Polskiej S.A.

Srebrne Effie dla kampanii "Uwolnij lwa" marki Lion - klient Nestle; kategoria żywność

Srebrne Effie dla kampanii "Dobre Łaciate" marki Łaciate klient Mlekpol; kategoria longterm

Brązowe Effie dla kampanii "DIH - uwolnij swoje nogi" marki DIH, klient Hasco Lek; kategoria launch

Brązowe Effie dla kampanii "Ranking Nescafe 3 w 1 dla marki Nescafe, klient Nestle; kategoria smart budget

Gratulujemy naszym klientom.

 

Data: 18/10/2011