News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC zdobyło 3 nagrody Effie w 2010 roku

Data: 03/11/2010



3 nagrody Effie dla MEC

Konkurs odbywał się po raz pierwszy według nowych zasad

Główna zmiana polega na rezygnacji z przyznawania osobnych nagród agencjom reklamowym jak i agencjom mediowym. Zważywszy na fakt, że efektywność kampanii jest wspólnym osiągnięciem wielu podmiotów zaangażowanych w nadanie ostatecznego kształtu aktywnościom promocyjnym danej marki, przyznawana jest jedna nagroda Effie dla podmiotów zgłaszających daną kampanię.

MEC zostało nagrodzone za 3 kampanie:

Srebrne Effie - kampania Nivea Deo Silver Protect; Klient NIVEA Polska

Brązowe Effie - kampania Orange dla Firm "E-mail w telefonie"; Klient PTK Centertel; Grupa Kapitałowa Telekomunikacji Polskiej

Brązowe Effie - kampania Theraflu; Klient Novartis

Gratulujemy naszym klientom.

 

Data: 03/11/2010