News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

MEC zdobyło 3 nagrody Effie w 2010 roku

Data: 03/11/2010



3 nagrody Effie dla MEC

Konkurs odbywał się po raz pierwszy według nowych zasad

Główna zmiana polega na rezygnacji z przyznawania osobnych nagród agencjom reklamowym jak i agencjom mediowym. Zważywszy na fakt, że efektywność kampanii jest wspólnym osiągnięciem wielu podmiotów zaangażowanych w nadanie ostatecznego kształtu aktywnościom promocyjnym danej marki, przyznawana jest jedna nagroda Effie dla podmiotów zgłaszających daną kampanię.

MEC zostało nagrodzone za 3 kampanie:

Srebrne Effie - kampania Nivea Deo Silver Protect; Klient NIVEA Polska

Brązowe Effie - kampania Orange dla Firm "E-mail w telefonie"; Klient PTK Centertel; Grupa Kapitałowa Telekomunikacji Polskiej

Brązowe Effie - kampania Theraflu; Klient Novartis

Gratulujemy naszym klientom.

 

Data: 03/11/2010