News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

MEC zbadało nastroje przed Euro 2012

Data: 30/06/2011



Dział badań MEC - Analytics and Insight przeprowadził badanie na temat stosunku Polaków do Euro 2012 oraz sponsorowania Euro 2012 i reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Już niecały rok dzieli nas od drugiego najważniejszego wydarzenia w futbolu po mistrzostwach świata, które mieć będzie miajsce na boiskach w Polsce i Ukrainie. Wydarzenie tego typu to także ważna szansa dla marketerów na zmianę pozycji swoich marek poprzez odpowiednie powiązanie ich z Euro 2012. Aby ocenić potencjał Euro 2012 w Polsce w kontekścia wykorzystania marketingowego MEC przeprowadziło badanie na temat stosunku Polaków do Euro 2012 jak i do sponsorowania Euro 2012 oraz reprezentacji Polski w piłce nożnej. Na rok przed Euro 2012 uzyskaliśmy informacje na temat tego, jak według respondentów ważne jest to wydarzenie, jak wpłynie na Polskę, jakie niesie ze sobą emocje, jak zmieni zachowania konsumentów etc. Uzyskaliśmy też aktualny stan wiedzy na temat tego, kto według respondentów jest sponsorem Euro 2012, a kto sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Pozyskaliśmy też cenne informacja na temat oceny skutków tego typu projektów sponsorskich i ich wpływu na percepcję marek sponsora.

W przypadku zainteresowania badaniem w szczegółach prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie.

Data: 30/06/2011