News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC zbadało nastroje przed Euro 2012

Data: 30/06/2011



Dział badań MEC - Analytics and Insight przeprowadził badanie na temat stosunku Polaków do Euro 2012 oraz sponsorowania Euro 2012 i reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Już niecały rok dzieli nas od drugiego najważniejszego wydarzenia w futbolu po mistrzostwach świata, które mieć będzie miajsce na boiskach w Polsce i Ukrainie. Wydarzenie tego typu to także ważna szansa dla marketerów na zmianę pozycji swoich marek poprzez odpowiednie powiązanie ich z Euro 2012. Aby ocenić potencjał Euro 2012 w Polsce w kontekścia wykorzystania marketingowego MEC przeprowadziło badanie na temat stosunku Polaków do Euro 2012 jak i do sponsorowania Euro 2012 oraz reprezentacji Polski w piłce nożnej. Na rok przed Euro 2012 uzyskaliśmy informacje na temat tego, jak według respondentów ważne jest to wydarzenie, jak wpłynie na Polskę, jakie niesie ze sobą emocje, jak zmieni zachowania konsumentów etc. Uzyskaliśmy też aktualny stan wiedzy na temat tego, kto według respondentów jest sponsorem Euro 2012, a kto sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Pozyskaliśmy też cenne informacja na temat oceny skutków tego typu projektów sponsorskich i ich wpływu na percepcję marek sponsora.

W przypadku zainteresowania badaniem w szczegółach prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie.

Data: 30/06/2011