News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC wyróżnione w konkursie Dom Mediowy Roku

Data: 01/06/2011



MEC zostało wyróżnione w konkursie Media i Marketing Polska na dom mediowy roku.

Nagroda przyznana została w związku z doroczną publikacją raportu "Agencje reklamowe i domy mediowe 2011".

W uzasadnieniu wyróżnienia redakcja Media i Marketing Polska podkreslała, iż MEC bedąc największa agencja mediową w GroupM charakteryzuje się stabilnym i zrównoważonym wzrostem, systematycznie rozszerzając swój model biznesowy o nowe usługi pozwalające na prawdziwie zintegrowane planowanie komunikacji. Doceniono równiez awans Anny Lubowskiej na stanowisko chairmana w regionie CEE, Rosja, Ukraina i CIS.

 

Data: 01/06/2011