News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

MEC ponownie zwycięża w konkursie efektywności marketingowej Effie 2012

Data: 25/10/2012



Podobnie jak w roku 2011, również w 2012 roku agencja MEC uzyskała największą liczbę punktów (41) w konkursie Effie zajmując pierwsze miejsce w ogólnej klasyfikacji agencji.

To najwyższa liczba punktów zdobyta przez jakąkolwiek agencję w historii konkursu Effie.

MEC zdobyła 8 nagród – 6 srebrnych Effie i 2 brązowe:

Srebrne Effie dla kampanii:

Kategoria artykuły nieżywnościowe, marka NIVEA Invisible; kampania NIVEA Invisible

  1. Kategoria kampanie dot. edukacji społecznej, kampanie CSR, marka NIVEA, kampania 100 placów zabaw na 100 lat NIVEA
  2. Kategoria launch; marka Hasco Lek: BlueMAG Jedyny; kampania BlueMAG Jedyny z pełną dawką magnezu
  3. Kategoria media; kampania marki Wydawnictwa Bauer – Świat Wiedzy
  4. Kategoria retail; marka Biedronka; kampania Wszyscy jesteśmy drużyna narodową
  5. Kategoria retail; marka IKEA; kampania IKEA 50 lat w Polsce

Brązowe Effie

  1. Kategoria media idea; marka Nestle Frieskies Cat; kampania Le Bobo kot fotograf
  2. Kategoria napoje; marka Nestle Nescafe Sensazione Creme, kampania „Rozmowy”

Dziękujemy naszym klientom, gdyż bez nich nie byłoby to możliwe.

Data: 25/10/2012