News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

MEC po raz kolejny wybrane Domem Mediowym Roku Mixx Awards 2013

Data: 07/11/2013



Podczas tegorocznej Gali IAB Mixx Awards, MEC ponownie otrzymało tytuł „Domu Mediowego Roku”. Wyróżnienie jest tym bardziej zaszczytne, że to już drugi rok z rzędu i trzeci raz w ciągu siedmiu edycji tego konkursu, kiedy MEC zostaje uznane najlepszą agencją.

W trakcie Gali miało również miejsce uroczyste wręczenie nagród MIXX, przyznawanych twórcom najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych. Prace MEC zostały nagrodzone zwycięskimi statuetkami w dwóch ważnych kategoriach. Za kampanię dla Nestlé “Republika Kaktusa”, w kategorii marketing społecznościowy, gdzie MEC było odpowiedzialne zarówno za sam kontent, jak również za kreację. A także w kategorii wprowadzenie nowego produktu na rynek, za kampanię “nju mobile” dla marki Orange.

Data: 07/11/2013