News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC po raz kolejny wybrane Domem Mediowym Roku Mixx Awards 2013

Data: 07/11/2013



Podczas tegorocznej Gali IAB Mixx Awards, MEC ponownie otrzymało tytuł „Domu Mediowego Roku”. Wyróżnienie jest tym bardziej zaszczytne, że to już drugi rok z rzędu i trzeci raz w ciągu siedmiu edycji tego konkursu, kiedy MEC zostaje uznane najlepszą agencją.

W trakcie Gali miało również miejsce uroczyste wręczenie nagród MIXX, przyznawanych twórcom najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych. Prace MEC zostały nagrodzone zwycięskimi statuetkami w dwóch ważnych kategoriach. Za kampanię dla Nestlé “Republika Kaktusa”, w kategorii marketing społecznościowy, gdzie MEC było odpowiedzialne zarówno za sam kontent, jak również za kreację. A także w kategorii wprowadzenie nowego produktu na rynek, za kampanię “nju mobile” dla marki Orange.

Data: 07/11/2013