News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC największą agencją mediową pod względem obrotów w 2012 wg RECMA

Data: 01/07/2013



Według raportu opublikowanego w czerwcu 2013  przez francuskiego audytora rynku domów mediowych  RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry), MEC nieprzerwanie od 2007 roku jest największą agencją mediową w Polsce pod względem obrotów. Zgodnie z najnowszą analizą firmy badawczej, udział MEC w rynku wyniósł 16,2%, z obrotami w wysokości 400 mln euro, co stanowi 26% wzrost w stosunku do zeszłego roku (w 2011 roku wyniosły 318 mln euro). Raport publikowany jest cyklicznie i oparty jest na budżetach cennikowych klientów poszczególnych agencji (z uwzględnieniem przesunięć budżetów w ciągu roku) oraz na pomiarze usług dodatkowych agencji, mierzonych poprzez liczbę osób zatrudnionych w działach specjalistycznych poszczególnych agencji.

Data: 01/07/2013