News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC największą agencją mediową pod względem obrotów w 2010 wg RECMA

Data: 14/07/2011



RECMA francuski audytor rynku domów mediowych uznał MEC największą agencją mediową pod względem obrotów za rok 2010.

Według raportu opublikowanego w czerwcu 2011 (RECMA billings 2010 Central and Eastern Europe by Agency Brand) MEC jest nawiększą agencją mediową w Polsce pod względem obrotów, z udziałem w rynku na poziomie 13.9%. Raport publikowany jest cyklicznie i oparty jest na budżetach cennikowych klientów poszczególnych agencji (z uwzględnieniem przesunięć budżetów w ciągu roku) oraz na pomiarze usług dodatkowych agencji, mierzonych poprzez liczbę osób zatrudnionych w działach specjalistycznych poszczególnych agencji.

 

Data: 14/07/2011