News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

MEC nagrodzone w konkursie Media Trendy

Data: 25/04/2013



 

MEC zostało nagrodzone w kategorii akcje specjalne i eventy za kampanię „Reklama dla firm” dla marki Orange. Kampania "Reklama dla Firm" była jedynym przedsięwzięciem w 2012 roku, w którym na taką skalę operator Orange postanowił podzielić się swoją powierzchnią reklamową z lokalnymi firmami. Rozumiejąc barierę w prowadzeniu biznesu jaką jest poziom budżetów potrzebnych na promocję, Orange pomógł swoim klientom budując z nimi trwalszą relację.
Ponadto MEC uzyskało wyróżnienie w kategorii wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych za aplikację mobilną dla Leroy Merlin. W tej samej kategorii MEC uzyskała ponadto 2 nominacje za wykorzystanie mobile i cyfrową kampanię zintegrowaną dla Mercedesa klasy A.
Ponadto zespół MEC który startował w konkursie Young Media Lions uzyskał wyróżnienie.

MEC zostało nagrodzone w kategorii akcje specjalne i eventy za kampanię „Reklama dla firm” dla marki Orange. Kampania "Reklama dla Firm" była jedynym przedsięwzięciem w 2012 roku, w którym na taką skalę operator Orange postanowił podzielić się swoją powierzchnią reklamową z lokalnymi firmami. Rozumiejąc barierę w prowadzeniu biznesu jaką jest poziom budżetów potrzebnych na promocję, Orange pomógł swoim klientom budując z nimi trwalszą relację.

Ponadto MEC uzyskało wyróżnienie w kategorii wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych za aplikację mobilną dla Leroy Merlin. W tej samej kategorii MEC uzyskała ponadto 2 nominacje za wykorzystanie mobile i cyfrową kampanię zintegrowaną dla Mercedesa klasy A.

Ponadto zespół MEC który startował w konkursie Young Media Lions uzyskał wyróżnienie.

Data: 25/04/2013