News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC nagrodzone w konkursie Media Trendy

Data: 25/04/2013



 

MEC zostało nagrodzone w kategorii akcje specjalne i eventy za kampanię „Reklama dla firm” dla marki Orange. Kampania "Reklama dla Firm" była jedynym przedsięwzięciem w 2012 roku, w którym na taką skalę operator Orange postanowił podzielić się swoją powierzchnią reklamową z lokalnymi firmami. Rozumiejąc barierę w prowadzeniu biznesu jaką jest poziom budżetów potrzebnych na promocję, Orange pomógł swoim klientom budując z nimi trwalszą relację.
Ponadto MEC uzyskało wyróżnienie w kategorii wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych za aplikację mobilną dla Leroy Merlin. W tej samej kategorii MEC uzyskała ponadto 2 nominacje za wykorzystanie mobile i cyfrową kampanię zintegrowaną dla Mercedesa klasy A.
Ponadto zespół MEC który startował w konkursie Young Media Lions uzyskał wyróżnienie.

MEC zostało nagrodzone w kategorii akcje specjalne i eventy za kampanię „Reklama dla firm” dla marki Orange. Kampania "Reklama dla Firm" była jedynym przedsięwzięciem w 2012 roku, w którym na taką skalę operator Orange postanowił podzielić się swoją powierzchnią reklamową z lokalnymi firmami. Rozumiejąc barierę w prowadzeniu biznesu jaką jest poziom budżetów potrzebnych na promocję, Orange pomógł swoim klientom budując z nimi trwalszą relację.

Ponadto MEC uzyskało wyróżnienie w kategorii wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych za aplikację mobilną dla Leroy Merlin. W tej samej kategorii MEC uzyskała ponadto 2 nominacje za wykorzystanie mobile i cyfrową kampanię zintegrowaną dla Mercedesa klasy A.

Ponadto zespół MEC który startował w konkursie Young Media Lions uzyskał wyróżnienie.

Data: 25/04/2013