News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

MEC Interaction z wyróżnieniem od „Media & Marketing”

Data: 16/07/2014



MEC jest jedynym domem mediowym wyróżnionym w tegorocznym raporcie specjalnym Agencje Interaktywne „Media & Marketing Polska”

MEC Interaction znalazł się w wąskim gronie firm wyróżnionych przez redakcję „Media & Marketing Polska” w raporcie specjalnym Agencje Interaktywne. Redakcja doceniła osiągnięcia biznesowe MEC w obszarze digital (przede wszystkim – wzrost biznesu oraz rozbudowę zaplecza technologicznego), wzięła także pod uwagę świetne oceny, jakie MEC Interaction zdobył w niezależnym badaniu satysfakcji klientów zrealizowanym przez Millward Brown na zlecenie MMP.

MEC otrzymał w nim lepsze oceny niż rok wcześniej, a klienci w największym stopniu docenili strategie, badania i analizy dostarczane przez agencję, znajomość obsługiwanych branż, przejrzystość w zarządzaniu budżetem, a także bezpośrednie przełożenie działań MEC na sprzedaż ich produktów. Wyniki badania satysfakcji plasują MEC znacznie powyżej rynkowej średniej. MEC Interaction był jedynym domem mediowym wyróżnionym w tym roku przez redakcję MMP.

Chcesz wiedzieć więcej?

Tomasz.Rzepniewski@mecglobal.com

 

Data: 16/07/2014