News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC Interaction z wyróżnieniem od „Media & Marketing”

Data: 16/07/2014



MEC jest jedynym domem mediowym wyróżnionym w tegorocznym raporcie specjalnym Agencje Interaktywne „Media & Marketing Polska”

MEC Interaction znalazł się w wąskim gronie firm wyróżnionych przez redakcję „Media & Marketing Polska” w raporcie specjalnym Agencje Interaktywne. Redakcja doceniła osiągnięcia biznesowe MEC w obszarze digital (przede wszystkim – wzrost biznesu oraz rozbudowę zaplecza technologicznego), wzięła także pod uwagę świetne oceny, jakie MEC Interaction zdobył w niezależnym badaniu satysfakcji klientów zrealizowanym przez Millward Brown na zlecenie MMP.

MEC otrzymał w nim lepsze oceny niż rok wcześniej, a klienci w największym stopniu docenili strategie, badania i analizy dostarczane przez agencję, znajomość obsługiwanych branż, przejrzystość w zarządzaniu budżetem, a także bezpośrednie przełożenie działań MEC na sprzedaż ich produktów. Wyniki badania satysfakcji plasują MEC znacznie powyżej rynkowej średniej. MEC Interaction był jedynym domem mediowym wyróżnionym w tym roku przez redakcję MMP.

Chcesz wiedzieć więcej?

Tomasz.Rzepniewski@mecglobal.com

 

Data: 16/07/2014