News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC Interaction agencją roku IAB

Data: 09/11/2009



Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po raz trzeci zorganizował w Polsce konkurs MIXX Awards Polska. Nagrody przyznawano w 10 kategoriach. Podwójnym zwycięzcą został MEC Interaction, zdobywając tytuł Agencji Roku.

Ponadto MEC Interaction zdobył nagrodę w kategorii wideo online za kampanię „Łaciate Krowy live" przygotowaną i zrealizowaną jesienią 2008 roku na rzecz Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. MEC Interaction jest zgłoszony również do konkursu MIXX Awards Europe, który odbędzie się w Barcelonie oraz w do konkursu International MIXX Awards, finał którego odbywa się w Stanach Zjednoczonych.

Data: 09/11/2009