News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

MEC Interaction agencją roku IAB

Data: 09/11/2009



Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po raz trzeci zorganizował w Polsce konkurs MIXX Awards Polska. Nagrody przyznawano w 10 kategoriach. Podwójnym zwycięzcą został MEC Interaction, zdobywając tytuł Agencji Roku.

Ponadto MEC Interaction zdobył nagrodę w kategorii wideo online za kampanię „Łaciate Krowy live" przygotowaną i zrealizowaną jesienią 2008 roku na rzecz Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. MEC Interaction jest zgłoszony również do konkursu MIXX Awards Europe, który odbędzie się w Barcelonie oraz w do konkursu International MIXX Awards, finał którego odbywa się w Stanach Zjednoczonych.

Data: 09/11/2009