News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

MEC Interaction agencją roku IAB

Data: 09/11/2009



Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po raz trzeci zorganizował w Polsce konkurs MIXX Awards Polska. Nagrody przyznawano w 10 kategoriach. Podwójnym zwycięzcą został MEC Interaction, zdobywając tytuł Agencji Roku.

Ponadto MEC Interaction zdobył nagrodę w kategorii wideo online za kampanię „Łaciate Krowy live" przygotowaną i zrealizowaną jesienią 2008 roku na rzecz Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. MEC Interaction jest zgłoszony również do konkursu MIXX Awards Europe, który odbędzie się w Barcelonie oraz w do konkursu International MIXX Awards, finał którego odbywa się w Stanach Zjednoczonych.

Data: 09/11/2009