News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

MEC i IBD Business School współpracują przy projekcie AME

Data: 04/07/2016



IBD Business School, renomowana szkoła biznesu, we współpracy z agencją mediową MEC uruchamia program Advanced Marketing Expedition. Advanced Marketing Expedition (AME) to cykl unikalnych szkoleń skierowanych do kadry menedżerskiej i specjalistów od marketingu i sprzedaży zainteresowanych pogłębieniem wiedzy z tych obszarów.  Szkolenia i warsztaty w ramach AME poprowadzą najlepsi praktycy marketingu oraz przedstawiciele środowisk akademickich. Wśród wykładowców AMR z ramienia MEC znajdą się Tomasz Fochtman - szef strategii, Tomasz Kolanowski – globalny szef innowacji, Rogier Croes – regionalny szef digital i Maciej Kawka, strateg. Więcej informacji o programie: http://ibd.pl/szkolenie-otwarte/advanced-marketing-expedition-ame/

Data: 04/07/2016