News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC i IBD Business School współpracują przy projekcie AME

Data: 04/07/2016



IBD Business School, renomowana szkoła biznesu, we współpracy z agencją mediową MEC uruchamia program Advanced Marketing Expedition. Advanced Marketing Expedition (AME) to cykl unikalnych szkoleń skierowanych do kadry menedżerskiej i specjalistów od marketingu i sprzedaży zainteresowanych pogłębieniem wiedzy z tych obszarów.  Szkolenia i warsztaty w ramach AME poprowadzą najlepsi praktycy marketingu oraz przedstawiciele środowisk akademickich. Wśród wykładowców AMR z ramienia MEC znajdą się Tomasz Fochtman - szef strategii, Tomasz Kolanowski – globalny szef innowacji, Rogier Croes – regionalny szef digital i Maciej Kawka, strateg. Więcej informacji o programie: http://ibd.pl/szkolenie-otwarte/advanced-marketing-expedition-ame/

Data: 04/07/2016