News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

MEC i IBD Business School współpracują przy projekcie AME

Data: 04/07/2016



IBD Business School, renomowana szkoła biznesu, we współpracy z agencją mediową MEC uruchamia program Advanced Marketing Expedition. Advanced Marketing Expedition (AME) to cykl unikalnych szkoleń skierowanych do kadry menedżerskiej i specjalistów od marketingu i sprzedaży zainteresowanych pogłębieniem wiedzy z tych obszarów.  Szkolenia i warsztaty w ramach AME poprowadzą najlepsi praktycy marketingu oraz przedstawiciele środowisk akademickich. Wśród wykładowców AMR z ramienia MEC znajdą się Tomasz Fochtman - szef strategii, Tomasz Kolanowski – globalny szef innowacji, Rogier Croes – regionalny szef digital i Maciej Kawka, strateg. Więcej informacji o programie: http://ibd.pl/szkolenie-otwarte/advanced-marketing-expedition-ame/

Data: 04/07/2016