News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC biznesową supermarką 2014/15

Data: 18/11/2014



Marka MEC została uznana za jedną z najsilniejszych na polskim rynku i otrzymała tytuł Business Superbrands 2014/15.

Agencja MEC jako jedna z dwóch firm w swojej kategorii przeszła proces certyfikacji i w wyniku głosowania ekspertów Rady Marek otrzymała tytuł Business Superbrands 2014/15. Marka MEC została tym samym uznana za jedną z najsilniejszych na polskim rynku.

Tytuł przyznawany jest przez The Superbrands Ltd., czyli międzynarodową organizacją działającą w 87 krajach, która od ponad 20 lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki funkcjonujące na lokalnych rynkach.

Proces certyfikacji Business Superbrands składał się z trzech etapów. W pierwszym organizator skompletował listę ponad 800 marek korporacji oraz B2B (na podstawie rankingu obrotów i bazy spółek GPW oraz wskazań ekspertów Rady Marek). Następnie, we współpracy z ośrodkiem Think Tank zrealizował badanie pilotażowe z udziałem menedżerów. Wreszcie, zweryfikowana w badaniu lista brandów poddana była ocenie ekspertów Rady Marek, którzy oceniali wizerunkową siłę marek biznesowych. MEC był jednym z dwóch domów mediowych w Polsce, które przeszły cały proces certyfikacji.

-       W MEC aktywnie angażujemy się w budowanie marek z wielu różnych segmentów rynku: telekomunikacja, napoje, żywność, kosmetyki, a nawet instytucje publiczne. Cieszę się, że w niezależnym badaniu doceniono także naszą markę, która w dużej mierze jest potwierdzeniem jakości i wartości naszej pracy – mówi Izabela Albrychiewicz, CEO MEC

Przypomnijmy, że MEC jest największym domem mediowym w Polsce – agencja od 7 lat utrzymuje się na szczycie rankingu RECMA.

Data: 18/11/2014