News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC bada QR kody

Data: 15/04/2013



MEC przeprowadziło badanie dotyczące wykorzystania QR kodów w komunikacji marketingowej. Koncepcja badania i raport zostały opracowane przez dział mobilny MEC. Dzięki badaniu uzyskaliśmy najświeższe dane dotyczące poziomu wykorzystania kodów w reklamie prasowej oraz sposobu w jaki marketerzy starają się przekierować konsumentów, z którymi mają kontakt za pośrednictwem prasy, na strony internetowe. Badanie daje dobry wgląd na temat poziomu zaawansowania rozwiązań na rynku polskim w porównaniu do rynków przodujących w tej dziedzinie. W badaniu przebadano 7161 reklam prasowych umieszczanych w 2012 roku co daje miarodajny pogląd na temat specyfiki i wzrostu wykorzystania QR kodów w polskiej reklamie prasowej.

Data: 15/04/2013