News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

MEC bada QR kody

Data: 15/04/2013



MEC przeprowadziło badanie dotyczące wykorzystania QR kodów w komunikacji marketingowej. Koncepcja badania i raport zostały opracowane przez dział mobilny MEC. Dzięki badaniu uzyskaliśmy najświeższe dane dotyczące poziomu wykorzystania kodów w reklamie prasowej oraz sposobu w jaki marketerzy starają się przekierować konsumentów, z którymi mają kontakt za pośrednictwem prasy, na strony internetowe. Badanie daje dobry wgląd na temat poziomu zaawansowania rozwiązań na rynku polskim w porównaniu do rynków przodujących w tej dziedzinie. W badaniu przebadano 7161 reklam prasowych umieszczanych w 2012 roku co daje miarodajny pogląd na temat specyfiki i wzrostu wykorzystania QR kodów w polskiej reklamie prasowej.

Data: 15/04/2013