News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

Izabela Albrychiewicz z nagrodą AdMan 2014

Data: 24/03/2015



Izabela Albrychiewicz, CEO MEC, zwyciężyła w plebiscycie organizowanym przez magazyn „Press”. Tytuł AdMan 2014 zawdzięcza rekordowej liczbie głosów oddanych na jej kandydaturę przez agencje reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

- To sukces całego zespołu MEC, w jego imieniu dziękuję za nagrodę. Dedykuję ją wszystkim kobietom z branży reklamowej – powiedziała Izabela Albrychiewicz odbierając nagrodę podczas uroczystej gali.

Iza pracuje w branży reklamowej od 20 lat. Z MEC jest związana od 1998 r. W 2009 została managing directorem agencji. Pod kierunkiem Izabeli Albrychiewicz, MEC rozwinął portfolio usług – m.in. w zakresie badań, analityki, digital czy usług kontentowych. MEC przez 7 ostatnich lat utrzymywał się na szczycie rankingu RECMA.

Więcej informacji: http://www.press.pl/newsy/reklama/pokaz/48245,Izabela-Albrychiewicz-zdobyla-tytul-AdMana-2014-roku-_wideo_

 

 

Data: 24/03/2015