News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

Izabela Albrychiewicz z nagrodą AdMan 2014

Data: 24/03/2015



Izabela Albrychiewicz, CEO MEC, zwyciężyła w plebiscycie organizowanym przez magazyn „Press”. Tytuł AdMan 2014 zawdzięcza rekordowej liczbie głosów oddanych na jej kandydaturę przez agencje reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

- To sukces całego zespołu MEC, w jego imieniu dziękuję za nagrodę. Dedykuję ją wszystkim kobietom z branży reklamowej – powiedziała Izabela Albrychiewicz odbierając nagrodę podczas uroczystej gali.

Iza pracuje w branży reklamowej od 20 lat. Z MEC jest związana od 1998 r. W 2009 została managing directorem agencji. Pod kierunkiem Izabeli Albrychiewicz, MEC rozwinął portfolio usług – m.in. w zakresie badań, analityki, digital czy usług kontentowych. MEC przez 7 ostatnich lat utrzymywał się na szczycie rankingu RECMA.

Więcej informacji: http://www.press.pl/newsy/reklama/pokaz/48245,Izabela-Albrychiewicz-zdobyla-tytul-AdMana-2014-roku-_wideo_

 

 

Data: 24/03/2015