News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

Golden Arrow dla MEC Interaction

Data: 16/07/2012



Na tegorocznej Gali Golden Arrow organizowanej przez wydawnictwo VFP Communications oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego MEC Interaction otrzymało tytuł „Sieciowej Interaktywnej Agencji Roku”. Tegoroczne jury konkursu doceniło przede wszystkim wewnętrzny rozwój agencji, utrzymanie klientów, dynamikę przychodów oraz wyniki badania MB SMG/KRC. Klienci MECI są zdania, że pieniądze, które płacą są warte jej usług. W wymiarach głównych poprawiło się również zadowolenie z obsługi klienta. Serdecznie dziękujemy wszystkim naszym klientom, bez których nie byłoby to możliwe.

Data: 16/07/2012