News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

Golden Arrow dla MEC Interaction

Data: 16/07/2012



Na tegorocznej Gali Golden Arrow organizowanej przez wydawnictwo VFP Communications oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego MEC Interaction otrzymało tytuł „Sieciowej Interaktywnej Agencji Roku”. Tegoroczne jury konkursu doceniło przede wszystkim wewnętrzny rozwój agencji, utrzymanie klientów, dynamikę przychodów oraz wyniki badania MB SMG/KRC. Klienci MECI są zdania, że pieniądze, które płacą są warte jej usług. W wymiarach głównych poprawiło się również zadowolenie z obsługi klienta. Serdecznie dziękujemy wszystkim naszym klientom, bez których nie byłoby to możliwe.

Data: 16/07/2012