News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

Golden Arrow dla MEC Interaction

Data: 16/07/2012



Na tegorocznej Gali Golden Arrow organizowanej przez wydawnictwo VFP Communications oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego MEC Interaction otrzymało tytuł „Sieciowej Interaktywnej Agencji Roku”. Tegoroczne jury konkursu doceniło przede wszystkim wewnętrzny rozwój agencji, utrzymanie klientów, dynamikę przychodów oraz wyniki badania MB SMG/KRC. Klienci MECI są zdania, że pieniądze, które płacą są warte jej usług. W wymiarach głównych poprawiło się również zadowolenie z obsługi klienta. Serdecznie dziękujemy wszystkim naszym klientom, bez których nie byłoby to możliwe.

Data: 16/07/2012