News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

Anna Lubowska wśród „Ludzi 20-lecia” rynku reklamy według M&MP

Data: 07/01/2014



W jubileuszowym, specjalnym wydaniu magazynu Media & Marketing Polska, Anna Lubowska, Dyrektor Zarządzająca w MEC w regionie CEE, CIS, Rosji i Ukrainy, znalazła się wśród „Ludzi 20-lecia”. Czyli kluczowych osób, które wywarły największy wpływ na rynek reklamy w Polsce. Redakcja doceniła jej udział w rozwoju struktur sieciowych i fakt, że jest jednym „z niewielu polskich menedżerów piastujących wysoką funkcję w strukturach międzynarodowych koncernu”. Doceniono również jej wkład w rozwój i sukces MEC, jako największego domu mediowego w Polsce (wg danych RECMA za 2012 r). Podkreślono, że to pod jej kierunkiem doszło do połączenia The Media Edge oraz CIA w jedną strukturę – Mediaedge:CIA (obecne MEC).

Data: 07/01/2014