News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

Anna Lubowska wśród „Ludzi 20-lecia” rynku reklamy według M&MP

Data: 07/01/2014



W jubileuszowym, specjalnym wydaniu magazynu Media & Marketing Polska, Anna Lubowska, Dyrektor Zarządzająca w MEC w regionie CEE, CIS, Rosji i Ukrainy, znalazła się wśród „Ludzi 20-lecia”. Czyli kluczowych osób, które wywarły największy wpływ na rynek reklamy w Polsce. Redakcja doceniła jej udział w rozwoju struktur sieciowych i fakt, że jest jednym „z niewielu polskich menedżerów piastujących wysoką funkcję w strukturach międzynarodowych koncernu”. Doceniono również jej wkład w rozwój i sukces MEC, jako największego domu mediowego w Polsce (wg danych RECMA za 2012 r). Podkreślono, że to pod jej kierunkiem doszło do połączenia The Media Edge oraz CIA w jedną strukturę – Mediaedge:CIA (obecne MEC).

Data: 07/01/2014