News

04/05/2017

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Więcej

04/05/2017

Naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej; Discovery, NatGeo i TVN 24 warte inwestycji

MEC przedstawia wyniki Projektu Cyfrowizja III

Więcej

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

Anna Lubowska wśród „Ludzi 20-lecia” rynku reklamy według M&MP

Data: 07/01/2014



W jubileuszowym, specjalnym wydaniu magazynu Media & Marketing Polska, Anna Lubowska, Dyrektor Zarządzająca w MEC w regionie CEE, CIS, Rosji i Ukrainy, znalazła się wśród „Ludzi 20-lecia”. Czyli kluczowych osób, które wywarły największy wpływ na rynek reklamy w Polsce. Redakcja doceniła jej udział w rozwoju struktur sieciowych i fakt, że jest jednym „z niewielu polskich menedżerów piastujących wysoką funkcję w strukturach międzynarodowych koncernu”. Doceniono również jej wkład w rozwój i sukces MEC, jako największego domu mediowego w Polsce (wg danych RECMA za 2012 r). Podkreślono, że to pod jej kierunkiem doszło do połączenia The Media Edge oraz CIA w jedną strukturę – Mediaedge:CIA (obecne MEC).

Data: 07/01/2014