News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

MEC zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Nest Banku

Data: 21/07/2016



Agencja mediowa MEC zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Nest Banku (marka ta zastąpiła we wrześniu 2016 r. działające wcześniej marki Bank Smart i BIZ Bank).

Głównymi kryteriami wyboru były strategia oraz koszty. MEC pokonał w przetargu trzy agencje, których nazw nie ujawniono. Przetarg dotyczył obsługi wszystkich marek i produktów banku oraz pełnej obsługi mediowej we wszystkich kanałach komunikacji, w tym działań performance marketingowych.

- MEC zaprezentował w konkursie szerokie możliwości analityczne, które chcemy wykorzystać w budowie marki na polskim rynku banków. Agencja wykazała się też dobrym rozpoznaniem sytuacji biznesowej naszego sektora, a swoje pomysły na współpracę poparła wnioskami z własnych badań i pomiarów - uzasadnia Maciej Pichlak, dyrektor marketingu FM Bank PBP. Współpraca pomiędzy MEC a FM Bankiem właśnie się rozpoczyna. Firmy nie podają, na jak długo została zawarta umowa.


źródło: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mec-wygral-przetarg-na-obsluge-mediowa-fm-banku-pbp

Data: 21/07/2016