News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

MEC zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Nest Banku

Data: 21/07/2016



Agencja mediowa MEC zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Nest Banku (marka ta zastąpiła we wrześniu 2016 r. działające wcześniej marki Bank Smart i BIZ Bank).

Głównymi kryteriami wyboru były strategia oraz koszty. MEC pokonał w przetargu trzy agencje, których nazw nie ujawniono. Przetarg dotyczył obsługi wszystkich marek i produktów banku oraz pełnej obsługi mediowej we wszystkich kanałach komunikacji, w tym działań performance marketingowych.

- MEC zaprezentował w konkursie szerokie możliwości analityczne, które chcemy wykorzystać w budowie marki na polskim rynku banków. Agencja wykazała się też dobrym rozpoznaniem sytuacji biznesowej naszego sektora, a swoje pomysły na współpracę poparła wnioskami z własnych badań i pomiarów - uzasadnia Maciej Pichlak, dyrektor marketingu FM Bank PBP. Współpraca pomiędzy MEC a FM Bankiem właśnie się rozpoczyna. Firmy nie podają, na jak długo została zawarta umowa.


źródło: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mec-wygral-przetarg-na-obsluge-mediowa-fm-banku-pbp

Data: 21/07/2016