News

20/07/2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Więcej

20/07/2017

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Więcej

20/07/2017

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Pols...

Więcej

Agencja MEC zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową firmy Empik

Data: 24/10/2016



Agencja mediowa MEC zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Empiku. Zajmie się planowaniem wszystkich mediów do kampanii sieci salonów i sklepu internetowego z szeroką ofertą m.in. ksiażek,, płyt z muzyką, filmów, gier, czasopism, itp. MEC pokonał w przetargu trzy konkurencyjne agencje. Marketer decydował o wyborze agencji na podstawie zaproponowanej ceny oraz strategii mediowej.   Pierwsze kampanie MEC dla Empiku ruszają w listopadzie.


źródło: http://nowymarketing.pl/a/11315,empik-przenosi-budzet-mediowy-do-mec-agencja-mec-zwyciezyla-w-przetargu-na-obsluge-mediowa-firmy-empik

Data: 24/10/2016