News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej

13/01/2012

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Więcej

Agencja MEC zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową firmy Empik

Data: 24/10/2016



Agencja mediowa MEC zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Empiku. Zajmie się planowaniem wszystkich mediów do kampanii sieci salonów i sklepu internetowego z szeroką ofertą m.in. ksiażek,, płyt z muzyką, filmów, gier, czasopism, itp. MEC pokonał w przetargu trzy konkurencyjne agencje. Marketer decydował o wyborze agencji na podstawie zaproponowanej ceny oraz strategii mediowej.   Pierwsze kampanie MEC dla Empiku ruszają w listopadzie.


źródło: http://nowymarketing.pl/a/11315,empik-przenosi-budzet-mediowy-do-mec-agencja-mec-zwyciezyla-w-przetargu-na-obsluge-mediowa-firmy-empik

Data: 24/10/2016