News

News

mapa2

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach Polski.

Posted: 20/07/2017

Slajd16

MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane

W mniej niż co 20-tym spocie telewizyjnym występuje osoba w wieku 50+

Posted: 04/07/2017

abonament 1

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Polsatu i nc+

Posted: 09/06/2017

viewability q

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Posted: 04/05/2017

MECwykreskanaly2

Posted: 04/05/2017

5 mln widzow5

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynika z analizy MEC na podstawie danych Nielsen

Posted: 24/01/2017

Slajd14

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Posted: 24/01/2017

DSC4

MEC na szczycie rankingu Effie i z tytułem agencji mediowej roku 2016

MEC uplasował się na szczycie rankingu Effie i zdobył tytuł agencji mediowej roku 2016

Posted: 30/10/2016

empik2

Posted: 24/10/2016

serwisy3

MEC VideoTrack II: Ponad 3/4 internautów ogląda filmy i seriale w serwisach VOD, internauci więcej płacą za wideo

Ponad 90 proc. internautów w Polsce ogląda w sieci długie treści wideo, rosną wydatki na VOD.

Posted: 11/08/2016