Skuteczna reklama z MEC Interaction

MEC Interaction dba o rozwój i najwyższe standardy oferty digital MEC.

Odpowiada m.in. za rozwój specjalistycznych serwisów i narzędzi, które pozwalają efektywnie zaplanować komunikację w mediach cyfrowych.

Dysponujemy unikalną ekspertyzą i narzędziami m.in. w zakresie marketingu wyszukiwarkowego, mobile, social mediów, performance, e-commerce czy programmatic buyingu.

MEC był w 2014 r. jednym domem mediowym wyróżniony w raporcie Agencje Interaktywne "Media & Marketing Polska".

Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do kontaktu:

Grzegorz.Smyka@mecglobal.com

 

 

 

 

 

News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej