Badania marketingowe Analytics and Insight

Polski zespół Analytics and Insight jest jednym z czterech światowych centrów badawczych MEC. 

Modelowanie ekonometryczne, tracking świadomości marki/reklamy, badania eksploracyjne, ewaluacyjne, pretesty kreacji, analizy Big Data, tworzenie narzędzi oraz oprogramowania wspierającego podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych: to obszary działania specjalistów z regionalnego centrum badawczego MEC.

Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do kontaktu:

Tomasz.Kolanowski@mecglobal.com

 

News

24/01/2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Jeszcze 140 programów w 2015 roku, a zaledwie 100 w 2015 r. przyciągnęło w telewizji widownię przekraczającą 5 milionów osób, wynik...

Więcej

24/01/2017

MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej

Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu.

Więcej